Chat live met een van onze medewerkers
GLOGIC werkt met een abonnement en licenties. Binnen het abonnement vallen de standaard updates van het systeem. Deze vinden vier keer per jaar plaats. Onder andere de gegevensbeveiliging, serveronderhoud en regulier onderhoud van het systeem worden dan geüpdatet.
Maatwerk zeker mogelijk. Dat maakt GLOGIC ook uniek. Als er een functionaliteit ontbreekt of niet naar wens is ingericht dat kunt u samen met de projectmanager dit bespreken. Daarna wordt er binnen het team van GLOGIC bekeken of de aanpassingen klant specifiek zijn of dat het van toegevoegde waarde is voor alle klanten. Op basis daarvan wordt er een gepaste offerte opgesteld en na akkoord worden de aanpassingen geïmplementeerd.
Een bouwplaats kan binnen 2 werkdagen ingericht zijn, mits alle informatie compleet is aangeleverd. Het is vanaf dat moment ook mogelijk om leveranciers aan te melden als users. Het aanmaken van de standaard dashboards en rapportages duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Op dit moment zijn de modules Bouwticket en Warehouse Management beschikbaar. Beide met uitgebreide plan en monitor functionaliteiten.
We komen graag bij u langs om een demo te geven. Neem daarvoor contact met ons op.
Alle gegevens kunnen na afronding van het project worden aangeleverd in CSV format.
GLOGIC draait op het salesforce.com platform, zij zijn ISO 27001 gecertificeerd. ISO 27001 is de standaard voor informatiebeveiliging.
Alle users krijgen een eigen set aan mogelijkheden. Deze set kan weer verder afgekaderd worden op basis van account en bouwplaats. Dit betekent dat leveranciers enkel bouwtickets kunnen zien van users die hetzelfde account hebben aangemaakt. Bouwmanagers kunnen alle tickets van een bouwplaats zien, maar enkel de bouwplaatsen welke aan hen zijn toegewezen.
Indien niet alle leveranciers willen meewerken is het mogelijk om uw planningsafdeling een eigen account te geven om deze leveringen te registreren. Op die manier kunt u inzicht houden over alle leveringen. Hierbij moet wel gemeld worden dat wij dit tot nu toe nog niet hebben ervaren. Omdat ook de leveranciers de toegevoegde waarde zien van het systeem.
Google Chrome en Safari
U opent Chrome en gaat naar de drie puntjes in de rechter boven hoek.
Daarna kiest u voor “Geschiedenis”
Vervolgens komt u in een scherm met een overzicht van bezochte pagina’s. Hier kiest u voor “Browsegegevens” wissen en komt in een pop up scherm terecht waar u kunt kiezen wat u verwijderd alvorens er iets verwijderd wordt.
Het wordt aanbevolen om bij periode “altijd” te selecteren, dan weet u namelijk zeker dat het cache geheugen echt leeg is.
Kies minimaal voor “gecachte afbeeldingen en bestanden”, maar u kunt er ook voor kiezen om tevens “Browsegeschiedenis Cookies”, “medialicenties” en “sitegegevens” te selecteren.
Klik daarna op “gegevens wissen”
Er is een mogelijkheid dat u dan nog een popup scherm ziet. Wij hebben geen zicht op de protocollen van het bedrijf waar u werkzaam bent noch de IT omgeving en zijn hier niet verantwoordelijk voor. Het is dus aan u of u alles aan vinkt, een selectie aan vinkt of niets aan vinkt. Force.com is het platform waar GLOGIC op draait, hierom raden wij aan in ieder geval Force.com te selecteren. Hierna kiest u voor “wissen”.
Refresh vervolgens de pagina met F5 of de refresh button.
Het cache geheugen is verwijderd.
Vul onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
Deze website maakt gebruik van cookies
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren.
Meer info